Spinacze biurowe czyli czego nie może zabraknąć w żadnym biurze

Rolą akcesoriów biurowych jest przede wszystkim pomoc w utrzymaniu porządku. Choć w dobie komputeryzacji wydawać by się mogło, że obieg dokumentów papierowych zanika, to liczba różnego rodzaju papierów wcale nie maleje. Co zrobić by zawsze trafiały na swoje miejsce.

Akcesoria do przechowywania dokumentów

spinacze

Porządek w biurze mają zwykle zapewnić rozliczne segregatory i tacki na dokumenty. Wszystko po to by każdy typ dokumenty mógł łatwo trafić na swoje miejsce, i by w dowolnej chwili można było go łatwo odnaleźć.

Jednak w biurach nie tylko piętrzą się szafy z segregatorami pełnymi dokumentów. Nim każdy z dokumentów trafi na właściwe sobie miejsce, często wymaga opracowania, opieczętowania lub podpisania. Nim tam trafi trzeba jednak zadbać o to, by żadna z kartek się nie zagubiła. A w tym celu od lat najlepiej sprawdzają się spinacze do kartek.

Spinacze biurowe- dlaczego muszą być w każdym biurze

Spinacze biurowe to niepozorne kawałki odpowiednio wygiętego drutu, które od lat pomagają okiełznać porządek w biurze. Mogą być wykonane ze zwykłego drutu, lub malowane lub powlekane na najróżniejsze kolory. Najczęściej wykorzystywane są spinacze do karek o długości około 2-3 cm, ale dostępne są ich najróżniejsze wielkości.

Takie spinacze zabezpieczają dokument przed rozsypaniem i pogubieniem kartek. Dostępne są w wielu rozmiarach, dzięki czemu pomagają okiełznać zarówno te cieńsze, jak i grubsze pliki dokumentów.
Co bardzo wygodne, spinacze można używać wielokrotnie, a dokument spięty za pomocą takiego spinacza do kartek można w każdej chwili rozpinać i spinać ponownie.